Shades of grey



Tätä blogia kun kattoo, niin musta tuntuu että ostan ihan kauheesti vaatteita... ja harmaata.


According to this blog it seems to me that I buy too much clothing... and grey.


No, EMPillä oli taas ei-postareita kampanja ja mulla -10% alekoodi. Päätin siis saada tuplahyödyn. Ostin kaksiosaisen paidan ja pääkallokuvioiset legginssit, sekä parilla eurolla suikan ja avolle paidan. Pääkalloprintit menee nyt kyllä hetkeks boikottiin. 


Well anyway, EMP had this free postage campaign and I had 10% discount code waiting to be used, so I decided to take advantage of this situation and ordered a two-piece shirt, leggings with skull ornament and a side cap, and a t-shirt for my boyfriend. I managed to save a little over 14 €. I will not buy anything with skull ornaments for a while.


Musta on jotenkin tosi outoa kulkea pelkissä pitkissä kalsareissa, mutta nää on niin paksut ja kuvioidut ettei tähän saa oikein hametta sopimaan päälle. Perssauma ei ollut mitään parasta tekoa vaikka kalsongit olikin hieman jopa löysät takamuksesta,  joten sitä piti hieman kursia kasaan. Eli ei siis johtunut mun levenneestä perseestä!
Teinkö nyt kauhean ällömokan mennessäni legginssit ja paita kombossa kaupungilla?


It's super weird to wear leggings without a skirt on them, but these are too thick to wear anything on them. The seam on the back was a bit weak and I had to sew it a bit. And it wasn't because of my huge ass, for these were a bit lose fit! So, did I make a super huge ugly fashion mistake by wearing leggings and shirt combo at the downtown?



Käytiin siis leffassa kattomassa Chappie ja ajattelin kerrankin pukeutua mukavasti ja kokeilla uusia vaatteita. Samaan aikaan meni Fifty Shades of Grey, tai Fifty Shades of Bullshit niinkuin joku kanssaleffailija sen ilmaisi. :D En ole nähnyt kyseistä elokuvaa tai lukenut kirjaa, enkä ole edes kauhean kiinnostunut. Jos ne jostain kävelevät vastaan niin toki.
Mutta lisää Chappiesta. Ohjaajahan on siis sama kuin Elysiumilla ja District 9:llä. Leffa oli hyvin ohjaajan muun tuotannon mukainen. Todella käsinkosketeltavan realistinen kuten District 9, mutta ehkä hieman parempi. Jos tykkää pohtia tekoälyn ihmisyyttä, kuunella Die Antwoordia tai fanittaa vaikka  Hugh Jackmaniä ja Sigourney Weaveriä niin menkää ihmeessä. Mutta jos mikään näistä ei iske ja District 9 ei ole yhtään mieleen, niin en suosittele.


We went to watch the movie Chappie. I wanted to wear something comfortable and decided to try out my new garments. At the same time on the next hall they were playing Fifty Shades of Grey, or like a fellow movie-goer said: Fifty Shades of Bullshit. :D I have never seen the movie nor read the book, and actually, not even that interested. Though, if I bumped into it somewhere, for example if it came from TV, I'd surely watch it.
But back to Chappie. It's been directed by the same guy who directed Elysium and District 9, and you can clearly see that in the movie. The movie had this downright realistic feel to it, like District 9, but it was slightly better. If you like to ponder upon the humanity of the artificial intelligence, listen to  Die Antwoord, or you're a huge fan of Hugh Jackman or Sigourney Weaver then it's worth seeing. But if none of those is your cup of tea and you don't like District 9, I wouldn't recommend.



Piipahdin myös Forumilla. Henkkamaukka oli muuttunu niin radikaalisti, että melkein eksyin sielä! Törmäsin kuitenkin tähän super ihanaan mekkoon. Omistan jo tällainen mustavalkoisena, mutta kun se on niin ihanan mallinen, etten voinut vastustaa harmaamustaa! Eikä se ollut edes kallis (20€) kun tietää, että sitä tulee käytettyä paljon.

Ainakaan pihalla ei ole harmaata. :)


I also visited one of the shopping malls and almost got myself lost at H&M because they had changed the place so drasticly. I found myself out of there with this grey dress. I already have it black and white too but it's one of my favorite dresses so maybe owning another in a different colour isn't so bad. It only costed 20 €.

Even though my wardrobe is filled with grey, the sun is shining and the greyness of the early spring is disappearing. :)

 

Comments